czwartek, 18 czerwca 2015

Haul kosmetykizameryki.pl


Hej wszystkim. Przychodzę dziś do was znowu z haule z kosmetykizameryki.pl. Zamówienia jak zwykle nie robiłam sama. Zależało mi na tej paczce, ponieważ mam w niej prezent dla mamy jak i taty. w sumie miałam do zapłacenia 231 zł, ale dlatego,że miałam kupon rabatowy zapłaciłam 212 zł wraz z kurierem za 12 zł.

Poniżej wstawię linki do zamówionych rzeczy. :)
- masło do ciała
- olej kokosowy
- żel pod prysznic i szampon playboy- niebieski, którego niema
- szczoteczka do twarzy
- maseczka rewitalizująca
- maseczka wygładzająca
- serum wygładzające
- płatki pod oczy
- płatki na nos
- aplikator do cieni
- puszek do pudru
- pędzle
- sztuczne rzęsy
- sztuczne rzęsy
- tusz do rzęs
- paletka do cieni
- eos jagodowe
- eos malina granat
- eos melon
- szminka
- kosmetyczka
- szampon do włosów
To wszystko. Dziękuję za uwagę następny post już niedługo. :)

6 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o tym sklepie ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę wiele ciekawych produktów, chętnie poczytam recenzje o płatkach pod oczy i na nos ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kosmetyki na pewno któryś zamówię

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham kuleczki eos. Nie wiem co bym bez nich zrobiła. Kocham je tak jak Baby Lips :) A skoro one tam są, to szykuję "mały" zakup :)
    Pozdrawiam :)
    tenswiatzalezyodnas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jajeczka eos. na pewno kupie jeszcze je

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥