piątek, 5 czerwca 2015

Ulubieńcy Maja !

Hej wszystkim. :)
Przychodzę dziś do was z kolejnymi ulubieńcami tym razem maja. Miesiąc ten bardzo szybko mi minął. Zaczynamy. :)

- Ulubieńcy kosmetyczni
Moim pierwszym ulubieńcem kosmetycznym jest balsam do ciała, który zamawiałam ze strony kosmetykizameryki.pl. Balsamu tego używałam przez cały maj. Pięknie pachnie oraz szybko wchłania się w skórę.


 Następnym ulubieńcem jest żel myjący normalizujący z tej serii oczyszczenie liśćmi manuka. Ma przyjemny zapach oraz oczyszcza skórę z resztek makijażu. Jestem z niego zadowolona i zastanawiam się czy zakupić coś jeszcze z tej właśnie serii. Zakupiłam go w hebe.

- Ulubieńcy jedzenie
Przez cały ubiegły miesiąc jadłam wafle ryżowe. Totalnie się od nich uzależniłam. Jem je cały czas, bo są zdrowe, dobre i tanie. Ja kupuję je w biedronce, ale takie wafle są chyba wszędzie.
- Ulubieńcy filmy
Widziałam w tym miesiącu kilka filmów, ale żaden jakoś specjalnie mi się nie spodobał, aby dać go do ulubieńców. 

- Ulubieńcy muzyka
w maju miałam kilka ulubionych piosenek nowyh jak i starych.

Największym ulubieńcem jest piosenka Tallib- Sercem jamajka. Zakochałam się w tej piosence nie tylko dlatego, że moim marzeniem jest jechać na Jamajkę, ale także uwielbiam taką muzykę.
 Tallib- sercem jamajka

Następną piosenką jest Magdalena Welc- Dziewczynka. Nie lubię takiego typu muzyki, ale w tej piosence się zakochałam. usłyszałam ją w DDtvn i od razu szukałam jej na youtubie.
Magdalena Welc- Dziewczynka

Już ostatnią piosenką jest Sarsa- naucz mnie. Piosenkę tę usłyszałam w radiu i nie wiedziałam jak się nazywa aż do momentu puszczenia jej na esce.
Sarsa- Naucz mnie
To już wszystko mam nadzieję, że się podobało i następni ulubieńcy już za miesiąc.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥