piątek, 3 lipca 2015

Ulubieńcy Czerwca !

Hej wszystkim. Zapraszam was dziś na ulubieńców czerwca. Był to ostatni miesiąc szkoły, dlatego minął naprawdę bardzo szybko.
 -Ulubieńcy kosmetyczni
Moim pierwszym ulubieńcem, a raczej ulubieńcami są jajeczka eos. Mam je o zapachu melona oraz granat z maliną.w czerwcu nie rozstawałam się z nimi na krok. Są przecudne. Pokazywałam je w zakupach ze strony kosmetykizameryki.pl więc tam znajdziecie do nich linka.


Moim kolejnym ulubieńcem jest paleta cieni do, której linka także znajdziecie w zakupach z kosmetykizameryki.pl. Cienie się nie osypują trzymają się na powiece cały dzień. Paleta posiada także dość duże lusterko w środku.



- Ulubieńcy jedzenie
Moim totalnym ulubieńcem jedzenia w Czerwcu była czekolada z milki choco jelly. Znajdziecie ją wszędzie w każdym markecie.

Przez cały miesiąc piłam sok z czerwonego grejpfruta. Jak kiedyś z nim nie przepadałam to teraz pokochałam go. Kupicie go w biedronce.

- Ulubieńcy filmy
Jedynym filmem jaki zobaczyłam w Czerwcu jest to film pt: " Vicky Cristina Barcelona".
Film ten opowiada o dwóch amerykankach, które przyjeżdżają na wakacje do Barcelony i tam przezywają miłosną przygodę. Naprawdę polecam ten film.
- Ulubieńcy muzyka
Piosenką, którą słuchałam przez cały Czerwiec jest Bednarek - Sailing. Słuchałam jej w kółko i nadal mi się nieznudziła.
Bednarek- sailing 
Kolejną wokalistką jest Selena Gomez. Nie przepadałam za nią lecz w tym miesiącu moje serce skradła piosenka " love will remember" oraz " my dilemma"
Selena Gomez - " Love will remember"
Selena Gomez- " My dilemma"
Już ostatnia piosenką jest Adam Lambert- "Ghost town". Pokochałam tą piosenkę od momentu usłyszenia ją po raz pierwszy w radiu.
Adam Lambert- " Ghost town"
 Następni ulubieńcy już za miesiąc. :)

4 komentarze:

  1. film jest swietny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosemtyki eyos
    Masz chwilkę? Zapraszam. ✿Blog - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  3. EOS najlepsze ;D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, czerwiec minął naprawdę szybko :/ Btw. Czy to ten film, na którym Lura i Tysia ciągle komentowały? xD
    W każdym razie post git, tylko mam dwie wiadomości:
    1. Za ile ta czekolada? Ostatnio rzadko do biedry chodzę xd
    2. Zostałaś nominowana do LBA :)
    Info tutaj ↓ i mam nadzieję, że główka jeszcze pracuje ;*
    http://powiew-ognia.blogspot.com/2015/07/lba.html
    Weny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥