piątek, 10 lipca 2015

LBA !


Hej wszystkim.
Za nominację do LBA dziękuję " powiew ognia". :)

Pytania:

1. Od jak dawna piszesz/masz bloga?
2. Jak wielką przyjemność sprawia Ci pisanie bloga?
3. Skąd bierzesz pomysły na nowe rozdziały/posty?
4. Ulubione książki?
5. Jak bardzo cenisz sobie swojego bloga?
6. Czytasz inne blogi? Jeśli tak, to jakie?

1. Bloga piszę od niedawna. Jest to mój drugi blog, gdyż tamten gdzieś pewnego dnia zniknął.
 Mój obecny blog na tym na, którym teraz jesteście prowadzę od niecałych czterech miesięcy.

2. Pisanie postów na blogu zajmuje mi dość trochę czasu. Jest to taki odskok od codziennych obowiązków, chwila tylko dla mnie.

3. Pomysły na pisanie nowych postów czerpię z codzienności. Tego co mnie interesuje.

4. Ojej mam wiele ulubionych książek.
  •  
  • Sven Hannawald-  "Triumf. Upadek. Powrót do życia" - (Jestem wielką fanką skoków narciarskich.)
  
 
5. Mój blog jest taki jaki mi się podoba. Najważniejsze jest aby podobał się mi oraz innym, ale dlatego, że nie podoba się jednej osobie nie zamierzam go zmieniać.

6. Tak czasami czytam blogi innych, lecz nie zawsze mam na to tyle czasu ile by chciała.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥