czwartek, 18 lutego 2016

Ulubieńcy Stycznia i Lutego :*



Hej wszystkim :)
Zapraszam was dziś na ulubieńców Stycznia oraz początku Lutego. Z powodu szkoły mam mało czasu dla siebie dlatego w ostatnim czasie jest bardzo mało postów, ale zaczęłam ferie dlatego postaram się nadrobić. :)

-Ulubieńcy kosmetyczni:
Pierwszym ulubieńcem kosmetycznym jest szminka w kredce z firmy ASTOR matowa kolor: 028 Vintage Chic. Kupiłam ją na stronie kosmetykizameryki.pl  (link) na przecenie za niecałe 9zł. Ma ona ładny, soczysty czerwony kolor. Utrzymuje się na ustach do 3 godzin. Polecam :)





Kolejnym kosmetykiem z którym nie rozstawałam się w Styczniu jest korektor z MIS SPORTY w odcieniu 001. Ja nie mam dużych wymagań jeżeli chodzi o korektor. Zakrywa lekkie zaczerwienienia. Zakupiłam go także na podanej wyżej stronie za 9 zł. Z tego co widziałam chwilowo jest niedostępny.




-Ulubieńcy film:
W minionym miesiącu widziałam tylko jeden film którym jest Love, Rosie.  Film sam w sobie jest piękny. Wcześniej już czytałam książkę przy której płakałam.  :) Film ten powinien zobaczyć każdy lecz według mnie najbardziej osoby, które są w podobnej sytuacji jak główna bohaterka. :)




-Ulubieńcy inni:
W tej kategorii będę umieszczać rzeczy, których najwięcej używałam. W Styczniu miałam dużo momentów pełnych stresu. Często sięgałam po kolorowanki antystresowe, które pokochałam. Od małego uwielbiałam kolorować lecz nie jest to dla każdego wiele osób jeszcze bardziej stresuje się kolorując małe elementy których w tej książce jest naprawdę wiele.







-Ulubieńcy muzyka:
Jest to zdecydowanie moja ulubiona kategoria wiec co miesiąc znajduje się tu najwięcej muzyki. :)

:) Zapraszam do czytania także poprzednich postów. :)
 ♥♥♥

24 komentarze:

  1. Bardzo fajne ulubione :)
    Ja kocham love rose :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych piosenek co wymieniłaś mnie najbardziej się podoba Duke Dumont - Ocean Driver :) Za Justinem nie przepadam. :)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem tych kolorowanek, ale boję się, że po jakimś czasie rzucę je w kąt :/ Natomiast szminka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. sama sb jeszcze kupie te malowanki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor szminki,ja mam podobną z Kobo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że "Love , Rosie" świetny film, na dodatek jest tam Sam C. i jego uśmiech. Niesamowity film. Fajny post. A co do kosmetyków, kolor szminki w kredce bardzo mnie urzekł, nie jestem pewna, czy wytrzymałabym ze szminką na ustach. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Love Rosie -świetny film, natomiast nie przepadam za Justinem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh ten film :3 Też uwielbiam Weekend- In the Night ^-^ Cudooo. CO do szminki to chyba dla mnie jest zbyt odważna i kolor mi nie zbyt pasuje ale wygląda świetnie na innych =3

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek tej kredki :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić tą szminkę, ma cudowny kolor *-*
    Film jest moim number one, tak samo jak książka. Obydwie rzeczy są tak cudowne :3 Nie raz musiałam sięgać po paczkę chusteczek, bo bardzo łatwo jest się wzruszyć :3
    Muszę chyba sięgnąć po te kolorowanki, bo w natłoku pracy i szkoły i nauki i matury, etc, etc cały czas żyję w stresie -_- Może w jakimś stopniu mi to pomoże . . .
    Pozdrawiam ciepło,
    Acaila :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi ulubieńcy! Szczerze, to nie czytałam i nie widziałam "Love Rosie" :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna szminka <3
    Świetny post! :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowanki są prześwietne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi ulubieńcy, polecam ,,Love Rosie" :)
    Zapraszam
    http://princessesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post! :)
    Aagnesblog.blogspot.com
    Snapchat: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post!
    Zapraszam
    http://weronika-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie spodobała pomadka z Astora, mam już jedną tylko nie matową i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam Love Rosie, bardzo fajny i przyjemny film ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te kredki do ust, sama mam chyba 4864 :)
    ciekawy post, napewno bede wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni ulubieńcy !
    Kredki bardzo lubię :)
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski kolor tej kredki!! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥