wtorek, 23 lutego 2016

Zatrzymaj się i pomyśl!

Wiele razy zdarzyło się, że powiedzieliśmy coś, czego żałujemy do dziś. Przez takie sytuacje tracimy osoby naprawdę bliskie naszemu sercu. Potem najczęściej całą noc nie śpimy i myślimy jak to naprawić. Niestety, taka nasza natura. W takich momentach najlepiej chcielibyśmy się cofnąć w czasie i naprawić popełniony błąd. Jest to chwila w, której powinniśmy się zatrzymać i pomyśleć co my właściwie robimy.

W takich momentach najlepiej ugryźć się w język i nic nie mówić. Lecz to zależy od człowieka. Niestety, ja zawsze coś powiem, a później przez to cierpię. Zamykam się w sobie i zastanawiam się co by było gdybym powiedziała/zachowała się inaczej.

Ja także ostatnio trochę namieszałam w swoim życiu. Staciłam osobę dla której byłam całym światem. Sama zawiniłam, gdyż powiedziałam coś czym badzo ją zraniłam. Nie jestem w stanie już tego naprawić. Najlepiej najpierw kogoś całkowicie poznać, a nie skreślać jej już na samym początku znajomości.

Na moim krótkim przykładzie, pragnę Wam pokazać, że czasami lepiej się nie odzywać lub zastanowić się zanim coś powiemy. "Słowa ranią bardziej niż czyny" - cytat nad, którym każdy z nas powinien się zastanowić. Mam nadzieję, że Wy pomimo błędów naprawiliście relację z bliskimi. Jeżeli nie to może czas zastanowić się jak to naprawić, bo kiedyś będziecie się wzajemnie potrzebowali. Życzę Wam tego z całego serca. ♥

24 komentarze:

  1. Zgadzam się, czasem warto się zastanowić nad tym, co się pisze/mówi bo to może kogoś zranić... Mądry post!

    pozytywnikk.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinniśmy się zastanowić zanim powemy coś, czego będziemy żałować ;/
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój styl pisania. Bardzo dobrze i mądrze napisany post dający dużo do myślenia i refleksji nad zachowaniami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety jestem osobą, która najpierw mówi, a potem myśli... Taki charakter. Dlatego kazdy zarzuca mi wredotę... No cóż, może kiedyś naucze się tego. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post , zgadzam się z tobą , że najpierw lepiej pomyśleć a potem powiedzieć bo można kogoś zranić , ale niestety pod wpływem emocji najpierw mówimy a dopiero po fakcie pomyślimy .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://michalinawolska.blogspot.com/2016/02/wielkie-domy-mody-chanel.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś tak u nas osoba miała. Świetnie piszesz.
    Zapraszam do mnie. stylzyciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, zgadzam się z tobą :)
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry post! Daje do przemyślenia!
    Było by mi miło jak byś wpadła na
    mojego bloga i zostawiła po sobie
    ślad. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No post skłonił mnie do refleksji i naprawdę daje do myślenia, gratuluje dobrze napisanej notki :)
    Pozdrawiam!

    VIOLAANDKASIA.BLOGSPOT.COM - klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że tak. Zwłaszcza kiedy takie słowa padają z ust bliskiej nam osoby ...

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, zgadzam sie z tobą :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz! I zgadzam się z tb
    Zapraszam Photographyislikedrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda ! Zgadzam się z Tobą w zupełności.

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ! Masz rację

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację nie warto rzucać słów bez sensu
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobał mi sie ten post.. Słowa mogą ranić. Bardzo


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem działamy pod wpływem emocji i powiemy o słowo za dużo, które może mieć nieodwracalne skutki, niestety. Warto jednak czasem ugryźć się w język ;)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety często zdarza mi się najpierw mówić, a później myśleć... Ale staram się tego unikać, choć nie zawsze mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są takie sytuacje,których żałujemy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój charakter wspomaga mnie w tym żeby "najpierw robić, potem myśleć", ale staram się z tym walczyć i kilka razy się zastanawiać, zanim coś powiem :)

    duusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także niekiedy coś powiem, a później pomyślę, co ja zrobiłam, mogłam kogoś obrazić, czy skrzywdzić nieprawdziwym słowem. Na szczęście takich sytuacji jest bardzo mało. Po prostu taka jest natura człowieka, ale kto powiedział,że nie można tego zmienić, można przynajmniej próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę Świetny post! Bardzo fajnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja zdecydowanie za często najpierw mówię, a potem myślę, ale to chyba kwestia bezpośredniości. czasem jednak wypada się zastanowić, faktycznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja naleze do takich ludzi gdzie zazwyczaj najpierw coś powiem a potem przemysle i to zaluje :( mądry post oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥