środa, 22 kwietnia 2015

20 faktów o mnie!

Hej wszystkim. Dziś zamierzam napisać wam tu pare faktów o mnie, które wiedzą o mnie tylko nieliczni. Jest to tylko 20 faktów. Za jakiś czas powinny się pojawić 50 faktów lecz nienazbierałam tyle w tak krótkim czasie :)
Też za jakiś czas pojawi się haul ze sklepów stacjonarnych.
Zapraszam do czytania :)
1. Jestem Julia.
2. Mam 15 lat.  
3. Okulary noszę od 1 klasy podstawówki.
4. Lubie odwiedzać różne,  nowe, ciekawe miejsca
5. Kolekcjonuje pocztówki uwielbiam dostawać pocztówki z różnych miejsc oraz różne kartki okolicznościowe np urodziny, święta.
Kolekcjonuje także monety oraz magnesy z różnych miejsc.
6. Jestem directioner od 3 lat.
7. Uwielbiam muzykę reegae uwielbiam słuchać Mesajaha oraz Boba Marrleya.
8. Mam urodziny 25 Maja.
9. Uwielbiam pięć różne ciasta, babeczki.
10. Ale niestety potem trzeba zmywać naczynia a to jest czynność której nie cierpię robić.
11. Mam cztery najlepsze przyjaciolki: Karolinę, Paulinę, Martynę oraz Laurę.
12. Czekam na moje 18 urodziny, poniewaz bede robic tatuaz.
13. Moim najwiekszym marzeniem jest zegarek z Daniela Wellingtona.
14. Moją ukochaną grą jest aion.
15. Moje drugie imie to Jolanta a na trzecie imie bede miec Janina po babci.
16. Moim ulubionym serialem jest "Plotkara" oraz "Teoria wielkiego podrywu".
17. Jestem uzależniona od skittlesów oraz Daimów ❤
18. Niecierpię matematyki......
19. Moim marzeniem jest pojechanie do USA.
20. Od urodzenia chciałam mieć psa, ale narazie mam świnkę morska.
To wszystko. Jak już mówiłam na poczatku nowego postu wyczekujcie już niedługo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥