sobota, 25 kwietnia 2015

Haul!!! ❤

Hej wszystkim :)
Dziś wstawię wam zdjęcia rzeczy które wczoraj zakupiłam w sklepach stacjonarnych ( c&a, sinsay, lc waikiki) oraz jedna rzecz którą kupiłam na przecenie w rossmanie :) Kupiłam sobie także arizonę o smaku watermelon oraz  mucho mango.
C&a:
- Koszulka1
- Koszulka2
Sinsay:
- Koszulka3
Kupiłam także jedna rzecz z lc waikiki, ale na stronie niema tej koszulki :(
A w rossmanie:
- Puder matujący
To wszystko co ja sobie kupiłam :) Za jakiś czas powinny pojawić się stylizacje z tymi właśnie bluzkami :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawe koszulki! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak puder? Sprawdza się? :)

    www.chmielova.blogspot.com <-- Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to już moje drugie opakowanie i moge go osobiście polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy kupiłas :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta arbuzowa
    Zapraszam Hobby-stycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥