środa, 29 kwietnia 2015

TAG: ekstremalne scenariusze

Siema wszystkim :) Postanowiłam zrobić jakiś tag, ale długo myślałam jaki. Po czasie wpadłam na pomysł o tagu ekstremalne scenariusze. Zapraszam do czytania mam nadzieję, że się spodoba. :)
1. Wolałabyś nie myć się przez tydzień czy nie myć włosów przez tydzień?
- Trudne pytanie.... Chyba nie myć włosów prtzez tydzień, gdyż jest coś takiego jak suchy szampon.

2. Wolałabyś latanie czy niewidzialność?
- Zawsze marzyłam o tym, aby być niewidzialnym i umieć czytać w myślach.... Można by się dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć o sobie od innych.

3. Wolałabyś nie mieć rzęs czy brwi?
- Chyba brwi bo zawsze można sobie dorysować... :)

4. Wolałabyś nie myć zębów do końca życia czy zjeść robala?
- Jedno i drugie jest ochydne, ale lepsze jest chyba zjedzenie robala, bo robisz to tylko raz.

5. Wolałabyś być mądra i brzydka czy głupia i ładna?
- Jak będziesz mądra i brzydka to swoją inteligencją możesz zarobić pieniądze i zrobić sobie operację plastyczna. Hahaha Żart, nie no chyba wolałabym być głupia i ładna.
 
To tyle na dziś. Mam nadzieję, że się spodobało. Następny post już niedługo.

                                       Inst: KLIK
                                       Ask: KLIK

4 komentarze:

  1. Super tag. Odpowiedziałabym dokładnie tak samo :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag, ja wolałabym być brzydka i mądra ;)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi! :p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥