czwartek, 28 maja 2015

Haul elilu.pl

Hej. Przychodzę dziś do was z haulem butów zakupionych ze strony elilu.pl (klik). Paczka przyszła w 48h. Niebyło wiekszych problemów z paczką, była dobrze zapakowana wiec z zawartością nic się niestało. Ja zamówiłam tylko jedną parę butów, a moja mama trzy.
Ja zamówiłam sobie białe trampki podobne do conversów.
Klik
Mam rozmiar 37. Byłam w nich narazie tylko trzy razy, ale nic się z nimi niedzieje. Jestem z nich bardzo zadowolona, są bardzo wygodne i zapewne będę w nich chodzić całą wiosnę i lato.
Moja mama zamówiła sobie także trampki, ale inne-w kwiatki.
Klik
Moja mama ma problem zawsze z kupowaniem butów bo ma rozmiar 41,5. Te trampki ma rozmiar 41 i są jej dobre. Narazie jeszcze nigdzie w nich niebyła, ale widać, że są one solidnie zrobione i ładnie wyglądają na stopie.
Kolejne buty z których niejest zachwycona i będzie musiała zwrócić te balerinki.
Klik
Mimo, że rozmiar 41 to te balerinki są małe. Są one dość szerokie z tyłu wiec mojej mamie wyskakuje z niej noga. Buty są śliczne, ale co zrobić jak są za małe i zbyt szerokie.
Kolejnymi butami także są balerinki.
Klik
Te buty są idealne na długość, lecz niestety znowu za szerokie. Balerinki te są cudowne. Ten brzoskwiniowy kolor jest taki pastelowy. Buty te ładnie wyglądają na nogach, ale niestety musimy je zwrócić.
Powyżej jakiejś sumy zakupów można wybrać sobie gratis. Ja zapłaciłam za te cztery pary butów 116 zł z 10% rabatem wiec w sumie około 108 zł. Otrzymałam długopis z logiem sklepu.
To tyle. Gdzie wy kupujecie buty i czy znacie jakieś sklepy z dużymi rozmiarami butów. Piszcie w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. Jak mozna załapać się na rabat ? Uwielbiam ten sklepik

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te ostatnio balerinki ^^
    obserwuję i zapraszam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/05/hello-spring.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma zdjęć :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są te balerinki ostatnie ^^ Bardzo mi przypadły do gustu. Prawdopodobnie je zamówię, jeśli są takie tanie ^^
    Pozdrawiam, Marika z bloga http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥