wtorek, 25 sierpnia 2015

Podsumowanie Wakacji 2015 ♥

Dość długo zabierałam się do napisania tego posta, gdyż nie mogę uwierzyć w to , że już kończą się wakacje. Okres czasu na, który tak bardzo czekaliśmy niestety już się kończy. Za tydzień  będzie trzeba wrócić do szkoły. Niektórzy wrócą do swoich starych szkół oraz najlepszych przyjaciół, a inni w tym także ja pójdą do nowych szkół i rozpoczną nowe znajomości.
Wakacje te były najlepszymi wakacjami w moim całym życiu. Wszystko co sobie wymarzyłam spełniło się. Pojechałam w miejsca gdzie od dawna chciałam jechać, spotkałam się z osobami, które mieszkają daleko i nie mam możliwości spotkania ich na co dzień.
Lecz większą część wakacji spędziłam na ogródku i ze znajomymi na dworze.
Na pewno jeszcze przez długi okres czasu będę wspominać basen z ekipą z mojej klasy z gimnazjum.  Do dziś wszystkie te chwile żyją we mnie. Nigdy nie zapomnę tych chwil, tych świetnych osób. Mam nadzieję, że podczas roku szkolnego dalej będziemy się przyjaźnić oraz spotykać po szkole lub w weekendy pomimo uczęszczania do innych szkół. Już nigdy nie spotkam takich wspaniałych osób jak właśnie w gimnazjum. ♥♥♥♥
Pamiętam także wszystkie moje wyjazdy te do znajomych jak i te z rodzicami. Były to naprawdę wspaniałe chwile w moim życiu.
Niestety czasu wolnego teraz już będzie coraz mniej na dłuższe wypady za miasto. Mam nadzieję, że wy także przeżyliście wspaniałe chwile w tegoroczne wakacje, które na długo pozostaną w waszym sercu. Może się pochwalić jak wy spędzaliście wakacje na dole w komentarzach. :)






11 komentarzy:

  1. Ja uważam swoje wakacje za udane. Przede wszystkim odpoczęłam :) 1 września idę do liceum :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się zdziwiłam, że tak szybko podsumowujesz wakacje! Został nie caly tydzień, a może się jeszcze tyle zdarzyć! Ja mega wypoczęłam i nabrałam energii na kolejny rok!
    Pozdrawiam :)

    NOWY POST Z SERII 'BACK TO SCHOOL' (OUTFIT) - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacje były naprawde niespodziewane i spontaniczne. Latałam po całej Polsce (praca,blog), byłam w ponad 10 miastach :) pozdrawiam www.claudiiineelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w te wakacje bardzo duzo rzeczy zrobiłam , byłam na festiwalu goodfest, w krzyztoporze i w wielu miejsdach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że mile spędziłaś te wakacje :)
    Zapraszam na konkurs!
    Więcej informacji na blogu : http://okayanyway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiekne zdjecia :P

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwazam swoje wakacje za udane, swietny post, zapraszam do mnie!
    http://brylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety wakacji już nie mam :/ z 2 miesięcy zrobiły się 2 tygodnie, ale miło spędzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że czujesz, że wakacje były spełnione, wspomnień nikt Ci nie odbierze. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje się jeszcze nie skończyły :) pozostał mi jeszcze miesiąc ale również będę wspominać je długo... Wyjazd nad morze z chlopakiem i znajomymi... Spotkania z przyjaciółmi...imprezy.. Jaka szkoda że wakacje nie są przez całe życie:) hmm jakie cudowne byłyby życie :) zapraszam na mojego bloga www.ailime.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze, ze wakacje bardzo fajnie spędzone :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥