piątek, 28 sierpnia 2015

Tag: powrót do szkoły

Hej wszystkim. Zapraszam was dziś na tag dotyczący szkoły. Przepraszam was za to, że niebędzie u mnie serii back to school, gdyż mam remont i niewiem gdzie co jest.

1. O której wstajesz do szkoły?
- Budzik najczęściej miałam ustawiony na 6:50.Ale gdy się budzę pierwsze co to przeglądam wszystkie portale społecznościowe. Teraz będe musiała wstawać wcześniej. Kiedyś do szkoły miałam 200m a teraz ponad kilometr.

2. Twój ulubiony nauczyciel?
- Jest to zdecydowanie pani od polskiego.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
- Nie najlepsza, ale dobra to chyba z polskiego.

4. Czy masz w szkole/klasie grupę bliskich Ci osób, czy raczej zadajesz się z każdym?
- Mam parę osób mi bliskich, ale staram się zadawać z każdym.

5. Plecak, torba czy tornister?
- Plecak albo torba to zależy co danego dnia chcę wziąść do szkoły.

6. Czy malujesz się do szkoły?
- Tak.

7.  Spodnie, spódnice czy sukienki?
- Zdecydowanie spodnie.

8.  Czy nosisz dodatki do szkoły?
- Tak, zawsze mam kolczyki.

9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek?
- Niestwety nie, ale w tym roku chciałabym się postarać.

10. Czy jesz w szkole 2-gie śniadanie?
- Raczej nie.

11. Przedmiot, którego uważasz, że jesteś słaba?
-Na pewno matematyka.

12. Do szkoły idziesz pieszo, jedziesz samochodem czy autobusem?
- Kiedyś pieszo. Teraz autobusem albo tramwajem.

13. Zmieniasz buty w szkole?
- Nie.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf?
- Nielubię w-fu.

15. Czy  w wakacje tęsknisz za szkołą?
- Nie, w wakacje myślę tylko o tym jak wyjść z domu i z kim się spotkać, ale czasami także czas spędzam z telefonem.

Mam nadzieję, że tag wam się podobał.

7 komentarzy:

  1. Ja do szkoły wstawałam po 6, teraz idę do liceum i dojazd będzie zajmował więcej czasu, więc muszę wstawać około 5:30 :/

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie lubię wf- u :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wstaje po 6 bo mam kawałek do szkoły i musze iść spory kawałek na przystanek. Tez lubie Panią od polskiego ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeżdżę autobusem do szkoły, bo w innej miejscowości. WF. Ugh. Kto to wymyślił?! Również nie lubię :(
    Pozdrawiam i klik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne tło, jeżeli mogłabyś wyślij mi go na email: jagodabeksiak@gmail.com

    Obserwuję, liczę na rewanż ;)
    berrythere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny tag :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥