niedziela, 3 maja 2015

Ulubieńcy kwietnia ❤

Hej wszystkim. :)
Przychodzę do was dziś z ulubieńcami kwietnia. Są to pierwsi ulubieńcy na moim blogu i będę starać robić je co miesiąc.
- Ulubieńcy kosmetyczni.

Moim pierwszym i chyba najwiekszym ulubieńcem jest róż . zamówiłam go ze strony kosmetykizamertyki i od tego momentu jest z nim nierozłączna. Używałam go przez cały miesiąc.
[ Róż ]

Moim następnym ulubieńcem kosmetycznym jest olejek do włosów. Nie jest to moje pierwsze opakowanie. Mogę powiedzieć, że po tym olejku włosy z łatwością się rozczesują oraz wyglądają na zdrowsze.
[ olejek ]

- Ulubieńcy jedzenie i picie

Przez cały kwiecień niebyło dnia kiedy nie wypiłabym arizony. Piłam to codziennie. Moim ulubionym smakiem jest watermelon oraz  blueberry.
Jeżeli chodzi o jedzenie to nic specjalnego nie było.

-Ulubieńcy film.

Jedynym filmem jaki widziałam w ubiegłym miesiącu i jednocześnie ulubionym był film pt: ,,Obietnica".
Po obejrzeniu tego filmu chodziłam przez tydzień i myślałam tylko o tym filmie. Niebęde wam zdradzać o czym on jest zobaczcie sami. :)
[ Zwiastun ]

-Ulubieńcy piosenki

Piosenką od której się uzależniłam w Kwietniu była piosenka Justina Biebera ,,Be alright". Kocham tą piosenkę no tyle co więcej o niej mówić. Sami posłuchajcie.
[ justin bieber ]

Są to ulubieńcy kwietnia mam nadzieję, że się podobało nastepni ulubieńcy już za miesiąc.

                                               Inst: KLIK
                                               Ask: KLIK

5 komentarzy:

  1. Też lubię pić arizonę! :D

    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Arizona to jeden z najlepszych napoi pod słońcem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam olejki do włosów :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni ulubieńcy :*
    Masz super bloga :* Pomóż zdobyć mu prawdziwych czytelników ;*
    Zapraszam na konkurs, do wygrania promocja na 4 blogach :P
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥