piątek, 8 maja 2015

Diy- słoiczek ❤

Hej wszystkim. Przychodzę dziś do was z pierwszym diy. Jest to słoiczek z marzeniami. Już dawno chciałam taki zrobić lecz albo mi się niechciało albo nie miałam słoika.
Przygotuj:
* kolorowy papier
* słoik ( może być mały, duży albo jaki chcecie)
* nożyczki
* taśma dwustronnie klejąca
* małe karteczki
* długopis

1. Cyrklem narysować koło tak alby zakryć górę słoika oraz je wyciać.
2. Potem narysować cienki prostokąt przez który będziemy wrzucać karteczki.
3. Przykleić małe kawałki tasmy i przykleić.
4. Na jednej małej karteczce napisać co to jest za słoik ( dreams)
5. Na koniec należy przykleić na słoik i gotowe.
6. Teraz już tylko zostało napisanie na karteczkach swoich marzeń i wrzucenia ich do słoiczka. :)
Gotowe :)
Mam nadzieję, że wam się podobało. :)

                                    


4 komentarze:

  1. Świetne DIY! Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga! :)

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa z takim słoiczkiem, muszę spróbować. :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Alicja z
    OKIEM BARWNEJ POETKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na DIY!!

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na element dekoracyjny do pokoju :) Myślałam o podobnym słoiczku,ale z motywacyjnymi hasłami :) http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥