wtorek, 12 maja 2015

Internetowe przyjaźnie ❤

Hej. Jak już sam tytuł na to wskazuje będzie to o internetowych przyjaźniach. Opinie ludzi są podzielone część twierdzi, że takie coś nie istnieje, a część także ma takich swoich znajomych.
Rodzice sami mówią, że to jest głupie i czy napewno wiemy kim jest ta druga osoba. Kiedyś ja także myślałam, że to dziwne, aż do pewnego dnia. Najczęściej takie osoby są przez nas poznawane przez przypadek.
Ja także mam "internetowego przyjaciela" bez którego teraz niewyobrażam sobie życia. Mieszkamy od siebie ponad 400 km. Nigdy się jeszcze niewidzieliśmy na żywo tylko przez facebooka, snapchata lub instagrama. Myślę, że kiedyś się spotkamy tak twarzą w twarz (wakacje już niedługo). Spotykam się także z tekstami, że przyjaźń damsko-męska nie istnieje. Dla mnie to nie jest prawda. Mam przyjaciół tu w swojej szkole, ale także jak pisałam moim najlepszym przyjacielem jest osoba poznana przez internet. Znamy się nie całe pół roku, ale naprawde zaprzyjaźniliśmy się i wiemy o sobie dużo.
Moim zdaniem przyjaźnie internetowe są naprawdę takim innym przeżyciem. Poznajemy osoby których możliwe,  że nigdy byśmy w prawdziwym życiu niespotkali, a dzięki internetowi jesteśmy zżyci z takimi osobami.

7 komentarzy:

  1. Ciekawy post. Pozdrawiam :))) alwaysshy2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego postu jeszcze nie widzialam ;) mam przyjaciółkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że internet służy również do wspaniałych celów, np. Poznawania wspaniałych osób :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie popieram internetowych znajomości. Nie widzisz drugiej osoby, nie możesz pogadać face to face. Taka znajomość jest oparta na zupełnie czym innym. Jednak przyznaję- nie wykluczam tego. :)

    http://amourdelespoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś byłam przeciw internetowym znajomością,jednak z czasem,gdy poznałam wspaniałe osoby na pewnej grupie,uległo to zmianie :)
    Świetnie napisane,obserwuję ;)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie, przyjaźń damsko-męska ISTNIEJE. Są na to dowody! ;))
    Pozdrawiam serdecznie, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 lata temu jeszcze nie powiedziałabym, że istnieje takie coś jak przyjaźń przez internet, ale logując się wtedy po raz pierwszy na twittera, zmieniłam zdanie. Poznałam tam wielu wspaniałych ludzi zarówna chłopaków jak i dziewczyny, z dwoma widziałam się niejednokrotnie na żywo i uwielbiam tych ludzi tak samo bardzo jak tych poznanych w realu :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥