środa, 6 maja 2015

Najlepsze piosenki

Hej przychodzę dziś do was z moimi ulubionymi piosenkami. Jak dobrze wiecie jestem directioner także o ich piosenkach nie będę pisać. Będą to stare, ale i nowe piosenki.

* Omi- cheerleader
* Jeremi- chodź
* The kelly family- i can't help myself
* Backstreet boys- want if that way
* Donatan cleo feat. Kamil Bednarek- Nie pozwól
* Tallib- moja lady
* The cranberries- zombie
* Ed sheeran- thinking out lound
* Npwm- tylko ona
* Ellie Goulding- love me like you do

                                 NAJLEPSZY:
                        Mesajah ❤❤❤
* swoją drogą
* każdego dnia
* ludzie prości
* wiadomość
* babilon
I wiele wiele innych ❤

2 komentarze:

  1. znane mi tytuły ;) niektóre bardzo bardzo lubię ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piosenki część znam :)
    Ładny czytelny Blog :) Zapraszam na mój :)
    Obserwuje ;3
    Mój blog <--Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥