wtorek, 19 maja 2015

Przyjaźń prawdziwa, a fałszywa

Hej wszystkim. Ostatni mój post był o przyjaźni internetowej teraz przyszedł czas o przyjaźni takiej na codzień z osobami, które mamy zawsze przy sobie. Jak wiemy istnieją przyjaźnie prawdziwe trwające wiele lat, ale także fałszywe. Z moją najlepszą przyjaciółką znam i przyjaźnię się od 9 lat (jutro ma urodziny❤ ).Tak wiem dużo osób pomyśli sobie, że to długo i czy po takim czasie mamy o czym rozmawiać, ale znajdą się osoby, które stwierdzą, że to krótko. Ja sama niepotrafię stwierdzić czy to długo czy nie. Jest nam ze sobą dobrze, bardzo sobrze się znamy i oby nasza przyjaźń przetrwała jak najdłużej. Istnieją także przyjaźnie fałszywe. Jesteśmy z takimi osobami szczere aż do momentu najczęściej powiedzienie komuś innemu naszego sekretu oraz obgadywanie nas za plecami. Ja jestem osobą, ktora bardzo szybko przywiązuje sę do ludzi i bardzo często właśnie z tego powodu cierpię. Już było parę takich osób w moim życiu. Denerwują mnie takie osoby. Trudno potem na nowo komuś takiemu zaufać, albo wogóle rozmawiać z kimś takim. To tyle z mojej strony. Piszcie w komentarzach czy też tak mieliście oraz piszcie dla niej życzenia w komantarzach. ❤

   " Fałszywa przyjaźń jest gorsza niż prawdziwa nienawiść.''

   " - co to znaczy "oswajać"?
     - to znaczy "tworzyć wiezi".

    " Już zawsze będziesz odpowiedzialny za to co oswoiłeś".

11 komentarzy:

  1. Przekaż swoje przyjaciółce serdeczne życzenia urodzinowe :)
    Niestety, kilka razy trafiłam na fałszywą przyjaźń. A teraz mam najlepsze przyjaciółki jakie mogłam sobie wyśnić! :) ♥


    Zapraszam: http://alieever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekaż przyjaciółce życzenia urodzinowe! :)
    indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego dla przyjaciółki! Ja jednak do tej pory trafiałam na niefajne przyjaźnie a teraz mam najlepsze przyjaciółki pod słońcem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat dla przyjaciółki i życzę Wam właściwej pielęgnacji Waszych relacji :) Świetny blog :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego dla Twojej przyjaciółki. Ja z początkiem szkoły poznałam najlepszą osobę na świecie. Myślałam że już nikomu nie zaufam jednak się to zmieniło. Mam najlepszą przyjaciółkę na świcie!
    Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszego dla Twojej przyjaciółki. Ja z początkiem szkoły poznałam najlepszą osobę na świecie. Myślałam że już nikomu nie zaufam jednak się to zmieniło. Mam najlepszą przyjaciółkę na świcie!
    Zapraszam do mnie carolynblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam najlepszą przyjaciółkę :) Kocham ją za wszystko :)


    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj naj dla niej :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwy przyjaciel to ogromny skarb. Ja musiałam mieć kilku fałszywych zanim takiego spotkałam :))
    Przekaż przyjaciółce życzenia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam najlepsza przyjaciolke ! Wszystkiego najlepszego dla niej :)
    ✿Karolaaa-world- Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla twojej przyjaciółki :)
    Świetny post.
    Pozdrawiam ;)
    yepbear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.
One bardzo motywują do dalszego prowadzenia bloga. ♥♥